Ny vecka & Medium till hästarna?

Ny vecka Nya tag.

Denna veckan är totalt fullspäckad med aktivitet. Ocean har gått varannan dag förutom under helgen nu som man fått stå. 

Tis-Tors går Java lektioner hemma. Jag har några få privat lektioner på henne varje vecka. 
Fredag så kommer en som ska "prata" med Ocean. Ja jag vet att ni tycker nog att detta låter helt tokigt. Men jag vet vem denna människa är sen förut och jag vet att det han säger inte är bluff då vi haft denna för många år sedan på både hästar och hundar. Men iaf det ska bli ytterst intressant . Jag ska fråga om jag får spela in och evetuellt dela med mig om detta här på bloggen. Skulle det vara intressant ?

Jag kommer inte att ge någon som helst förhands information till personen innan. 

På söndag är det Johan träning åter igen. Jag tror det får bli Ocean även denna gången. Så vi får jobba vidare med piaffen. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0