Hemma!

Ja nu är vi ju hemma från Öland. Vilken resa det var.
Jag ska dra lite kort om Lördagens start.

Piruetterna krånglade lite med formen så det blev att vi fick nöta lite mer på dem under framridningen. Varmt som satan var det också. Jag försökte ta så många skritt pauser som vi han med. 
Både ocean och jag började bli trötta så sista minuterna innan start skrittade jag bara. 
Väl inne på banan kämpade han verkligen in i det sista. Men det kändes att han var trött i benen och kroppen. Ingen direkt  miss i programmet mer är bärighet som brast lite pga tröttheten. Vi fick ändå en 8 på ena öppnan av en dommare. Kul.

Vi landade på 65,8% i våran första start i intermdiare på Elit nivå. Snörpligt nog hamnade vi precis utanför placering. Jag är så stolt över oceans prestation. Varken han eller jag har rest så långt någon gång. Och att åka så långt och kunna prestera och hamna så långt upp i resutat listan med de som länge legat på eliten är inte illa pinkat. 

Laget hamnade på en fin 11:e plats av hela 17 lag.

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0