Tummen upp för baucher

Måste verkligen hylla baucher bettet . Fick en spontan tanke av att testa det på Avalon . Hade läst att det skulle verka bra på hästar med känslig mun och som inte gärna vill ta stöd. Jag fick verkligen en positiv upplevelse av det . Hon känns än så länge lugnare , man kan ta lite i henne utan att hon springer iväg och jag behöver inte ha kramp i armarna för att hon blir stark . Helt kanon . Det kan iofs bara vara nyhetens behag än så länge men det återstår att se . 




Jag lånade en sadel också som jag ska prova på ocean . Min blev inte riktigt bra ändå trots omstoppningen. Den låg lite bättre men inte fullt som jag önskat . Så vi ska testa lippon igen och så ska våran massör ankis djurmassage hjälpa oss och kolla hur hon tycker det ser ut och känna igenom efter vi ridit ett pass :) ocean är för övrigt fräsch så vi sätter igång lite försiktigt . Och hans dumma exem har redan dragit igång . Det är nackdelen för oss med sommaren tyvärr :( . 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0