Söndag och snart semester

Nu börjar jag nedräkningen för semestern. Jag jobbar två veckor till sen är det äntligen semester. 
Det behöve verkligen nu. Är så trött. Börjar alltid mellan 5:30-6:00 på morgonen varje mån-fre. Sällan ledig. Aldrig sjuk heller. Så det blir tröttsamt efter ett helt år. Men snart så.

Kommande tävling är Hurk dressyren den 21-23 Juli. Muppa och ocean går alla tre dagar. Muppa går LB-LA och ocean Msv A - Prix st georges. 

Sen har jag anmält till kumlas meeting i augusti. Endast ocean då. 

På torsdag veckan som kommer ska Ocean träna för Christina. Sen vet jag inte alls hur det ser ut med tränings tider fram till Hurk dressyren, men vi får åka hem till christina när tid finns och trimma. 

 
Anonym
2017-07-10 @ 13:58:50

Hej! Jag älskar verkligen dina hästar, så fina :D
Jag bara undrar hur det är med Melizza? Var längesen man läste något om henne, är hon såld, utlånad eller har ni henne kvar ? Varför valde du att sluta tävla henne ? Ni passade så bra ihop :D <3

Svar: Tack för din kommentar :) Melizza är såld till en god vän till mig som tävlar henne nu. Jag valde att ta det beslutet då hon inte kommer att nå de målen jag vill inom dressyren . Hon gillade inte alls livet som dressyrhäst och fick därför istället fortsätta med det hon tyckte mest om vilket är hoppningen . De passar jätte bra tillsammans och jag kan inte vara gladare att hon kom till just denna tjejen :)
Madeleine Lindroth




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0