Torsdag!

Snart helg igen . Ska bli skönt . Under helgen är det träning för Martin igen . Jag för inte alls till de där slutorna hemma som på träning . Blä vad besviken jag blir på mig själv . 


Sitter även och kollar runt i tdb på klasser . Ska jag rida Msv a så måste jag bita i det sura äpplet och åka en bra bit. Mellan 20-30 mil . Tyvärr är det väl nackdelen med att komma upp i klasserna och en lite uppoffring man måste göra . Vilket kommer resultera ev lite färre starter för oceans del . Men jag har ju både Java och Avalon som ska ut. Java får dock vänta i några månader tills hon är igång ordentligt . Hon ser bokstavligen talat ut som en köttbulle just nu . Men känns ändå fin att rida . Vi börjar med lättare pass på ca 15-20 minuter ganska kravlöst i låg form. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0