Dags att packa

Ja nu är det dags att börja packa och dola och tvätta inför helgens meeting i Kumla. 
Behöver tvätta en hel del schabrak. Och så även tävlings kläderna. Jag är så slarvig med det, de skulle ju tvättas direkt efter en tävling men så gör inte jag. Haha.

Sen behöver jag göra en lista på vad som ska med. Samt få tag i en större balja eller liknande att ha med hans kraft foder i. När vi är borta nu har jag även gett ocean lite havre och SC på morgonen ( super condition). Samt ett extra led träns ska med denna gången så vi inte behöver smutsa ner tävlings tränset. Skydd och lindor ska tvättas. 
Borstar ska omsorgsfullt väljas ut. Jag har några som jag måste använda mig av. Speciellt de mjukare, de tar bort damm och små fnas väldigt bra. Schampo, snoddar, sevretter ja you name it. Allt behövs verkligen med när man ska bort. 

Ja jag har hela veckan på mig att mixtra med detta, men känner jag mig själv gör jag allt i ren panik på torsdagen. Haha.

Just ja. En film är klar från martin träningen också, den kan ni få så länge.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0