Dags att förbereda för Meeting

Idag kom de första produkterna som ska få inviga mitt nya sadelskåp. 

Det är NAF D-tangler och NAF pälsglans som är köpta hos Fåglasång !

Dom har väldigt prisvärda produkter och har även pris garanti på sina varor. Vilket innebär att om du inom 30 dagar hittar samma vara billigare på internet ( samma varumärke ) så får du mellanskillnaden tillbaka på din nästa order. Mer information om pris garantin hittar ni HÄR .

Först ut är 

NAF Silky man och svans D-tangler ♥
 Den luktar otroligt gott och varar länge, samt att den verkar snabbt och hjälper till med tovor riktigt bra. Pris på den är 159:-. Klicka på bilden för att komma till produkten.

NAF Shiny Pälsglans ♥
Denna fick jag prova i sommras under meeting och jag säger bara WOW vad den var bra. Den tog med sig allt damm och gav en riktigt glansig fin päls som verkligen gnistrade. Rekomenderas verkligen. Pris för den är 169:- Klicka på bilden för att komma till produkten.

Jag kan starkt rekomendera båda två tillsammans. Dom håller länge då man inte behöver spraya så mycket med den. Samt att dem ger en fin finish och ni kommer garanetrat glänsa mest inne på banan .😍 Båda produkterna är köpta hos Fåglasång Hästsport. Så in och kika.

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0