Hur gick det ?

Jag har ju inte uppdaterat något om program träningen ännu. Den gick faktiskt riktigt bra. Ocean var dock ganska spänd och väldigt rädd för Gustav. Aldrig varit med om att han har reagerat på en människa så förut. Men iaf. Poängen var väl inte den bästa, men det hade vi inte räknat med. Första gången jag rider igenom programmet. I trav saxen fick jag inte med bakdelen till andra slutan samt att han blev låg. Gustav tyckte att han kändes "trång" . Ja han vill gärna dra in näsan. Det är också svårt för mig som ryttare att känna av . Men det flöt ändå på, jag fick göra några avbrott pga trassel här och var. Men tvåorna och ettorna satt. Piaffen gick han fram för mycket. Men vi skulle absolut inte skämmas för programmet vi red tyckte han. Men heller inte debutera än. och det håller jag med om. Vi är inte redo än.

Vi skulle lägga passagen åt sidan tyckte han och bara fokusera på piaffen. För den finns där sa han. Och det kommer falla på plats ganska snart om vi bara tränar vidare.

Och nu till något mer kul. Vi ska testa på att träna för Bo Jenå i Mars. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0