Äntligen kom hjälmen

Efter mycket omständigheter kom min nya hjälm . Jag har aldrig varit med om så dålig service någonsin . 

Allt började med att jag beställde denna i slutet av november / början på december . Fick hem den i mellandagarna ungefär om jag minns rätt . Var då tvungen att byta till en mindre då den var för stor . Skickade den tillbaka . Veckorna gick och jag mailade regelbundet om frågor när den nya skulle vara på väg . Fick i januari svar på att den skulle komma och skickas i sluten av den kommande veckan . Väntande .. veckorna gick och jag fick inga fler svar. Får någon vecka sedan hotade jag företaget med att kontakta konsumentverket om de inte svarade . Då fick jag svar på bara några minuter . Hade även testat ringa. 

Det skulle komma till dem inom några dagar svarade dem . Jaha skrev jag tillbaka, det sa ni för 5 veckor sedan . Fick aldrig svar på det. Detta är för jävligt . Så här behandlar man inte kunder. Jag är ändå en relativt förstående människa för mycket . Men när det kommer till punkten där de inte svarar och man redan har betalat varan så brinner det. Allt jag ville va endast att få lite uppdatering . Hur svårt kan det va. ? Så detta är första och sista gången jag handlar från Hästaffären.se ! 

Hjälmen var fin iaf tack och lov . 

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0