Tränat

I lördags tränade Java för första gången sen ett år tillbaka för instruktör . Hon tyckte nog det var lite jobbigt . Men så nyttigt . Min tränare kom hem till oss och hade en hel del lektioner . Jätte kul . 

Java fick jobba mycket med rakriktningen och att ta små steg . Bytena gick då väldigt bra . Då han jag inte tappa henne . Det är den där lilla milli sekunden som är så viktig . Annars i bytena så slänger hon gärna med bakdelen , det fick vi fason på nu . Dock måste jag tänka på detta varje gång . Jag vill inte så gärna göra byten på henne hemma utan någon hjälp . Ocean är ju betydligt mer befäst där än henne . Han byter sällan orent . Endast om jag slarvar med förberedelsen . 

Eftersom jag red som nummer två kunde jag sedan sitta och njuta och titta på de andra som red . Så roligt och inspirerande . 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0