Tävlingen i Linköping + Bilder

I fredags kväll anlände vi till ett stormigt och blött Linköping. Snabbt in med hästen i boxen. Det flöt verkligen överallt. Även inne i stallarna. 

Lördag red vi en int 1 på förmiddan. Lite återhållsamt pga att han var lite spänd och rädd för omgivningen. Men i ett startfält med flera stora namn kom vi ändå på en 18 plats av 27 startande på 63,5% . Jag blir gärna passiv när jag känner att han inte riktigt vågar. Jag är ju en ryttare som inte gärna satsar så mycket inne på banan. Vilket är både bra och dåligt. Men jag måste komma till en punkt i min ridning där jag vågar trycka på samt rida mig igenom spänningen. 

Jag är ändå  nöjd med den dagens program. Det blir bättre och bättre ändå. 

Mi Ritzén har tagit fantastiskt fina foton av oss. Mer om söndagens kür kommer snart.

 
Josefin Nilsson
2018-09-06 @ 10:52:11
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/

Åh vad fina bilder! :)

Svar: Verkligen :D
Madeleine Lindroth




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0