God morgon söndag

Idag står träning för Martin på schemat . Denna gången är vi bara med en dag eftersom jag jobbar i morgon och inte har möjlighet att vara med . 


Muppa får följa med idag . Dock kommer jag ta oceans sadel på henne eftersom den hon annars har ger mig skavsår . Det får lov att bli så denna gången . 

Till torsdagen är det dock oceans tur för träning och då är det för Johan . Nu ska jag stolt visa upp Vårat protokoll efter vår senaste psg. 

Annars på tävlings fronten är det inget för ens den 12 september . Då går muppa en la:3 och en Msv c:1 . På hemmaplan dessutom . Ska bli spännande och se om vi lyckas sätta ett kval . Hinner vi kvala iår har vi vintern på oss att sätta bytena inför nästa år.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0