Snart september

Det går väldigt fort nu . Och tävlingarna börjar sakta avta.

Idag innan jag avslutade passet med ocean så tänkte jag att jag provar byta i varje språng . Och vi fick till tre stycken . Shit va häftigt .

Java jobbar vidare med lösgjordheten och stabiliteten . Hon är även smäll fet just nu. Ser ut som om hon är dräktig , men det säger jag ju givetvis inte direkt till henne för vi vet ju alla vad vi tjejer tycker om det ;) hihi. Nej skämt åsido. Hon känns bra nu tycker . Fräsch och fin och bjuder fram bra . Hon ska få avsluta året med någon LA-Msv c .

Och tanken var ju att ocean skulle få avsluta sitt med en Msv A men det finns ingen i närheten kvar tyvärr :( lite tråkigt . Men så är det. Vi får ta det till våren istället .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0