Lång tur

Idag var vi iväg på en road trip . Jag har köpt ett sadelskåp ! Äntligen ! 

Jag är lite kluven på detta året hur jag ska göra . Jag hade ju tänkt göra en Grand Prix debut iår. Men de som ligger efter i något lindrigt avstånd efter Lag SM är på elit nivå . Jag måste ju kvala till elit nivå i respektive klass innan . Så tanken är att kanske rida kür cupen även iår . Men jag vet inte . Det kan vara skönt att inte ha några "måste" tävlingar . 

Men det är klart det kanske dyker upp någon rimlig GP . Men såklart måste vi ju kvala först också . Men det tror jag nog vi fixar . 

Java hoppas jag kan debutera msv a redan till midsommar . 

Titta så fint . Hästarna höll på att krypa under golvet när vi rullade i det . Herregud haha. 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0