Hoppning igen

Idag har Java hoppat igen . Igår tränade vi dressyr . Fokus låg på rätt galopp efter hindren . Det märktes var svårt det var för henne . Men det blir bättre . Jag tror detta kommer gynna henne i framtiden . Hon måste nu längs ut sprången ordentligt och lyfta på sina ben ordentligt också . Några språng blev på 90cm och det kändes i magen . Jag har inte hoppat den höjden sen 2011 . Och med min historia så kom massor med minnen tillbaka . Men det gick bra . Första språnget blev väldigt fel, men trots det hoppade hon ändå . Jag trodde faktiskt hon skulle stanna. Men inte . Super duktig tjej . Detta är ju också nyttigt för mig. Och så är det ju faktiskt kul . 

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0