Två dagars vila.

Ocean har fått två dagars vila. Mycket välförtjänt efter helgens pang ritt.

Jag har så dålig motivation till att skriva här. Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva om. Känns som om vardags saker är tråkiga ? Kom gärna med förslag eller frågor ( om någon ens läser ) . Det är kul att skriva för sig själv och att kunna gå tillbaka och kolla givetvis. Men responsen är ganska dålig och då blir det svårt att veta vad man skall ändra på för att få det mera intressant. Så tala gärna om om något fattas.

Veckan består av lektioner med elever för min del. Annars är den lugn. Har ingen träning för ens nästa vecka och då den helgen gör vi även säsongs avslutning Ocean och jag. Vi rider faktiskt två klasser den dagen. Och varför då ? Jo för att dit vi ska är han super tittig, så han behöver en liten förklass för att få titta av sig lite. Och orken för hans del är inga problem. Han skulle kunna gå hur länge som helst. Han blir nästan piggare vid mer arbete.

 
Foto Mi Ritzen
Bippan
2018-11-07 @ 15:04:13

Jag tycker fracken sitter som ett smäck!!!

Svar: Haha ja då
Madeleine Lindroth




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0