Det blev inte riktigt som vi tänkt !

Säsongen slutade inte riktigt som vi hade planerat.

När jag loggar in på TDB så ser jag att tävlingen är inställd. Jag blev så ledsen då jag verkligen hade sett fram emot att få avsluta året i just karlskoga på deras fina anläggning. 

Men jag måste säga WOW vilket år vi har haft . Både Java och Ocean. 
Det största är ju såklart Lag SM . Att vi där debuterade på Elit nivå. Kom första utanför placering individuellt på lördagen i elit klassen. Fredagen tog vi en placering. Sån häftig känsla och vilken publik att rida för.
 
Men också tävlingen i Kimstad/Linköping . Även om den tävlingen inte var våran mest berikade rent resultatmässigt så var det en sån känsla att få va på samma ställe som eliten själv.

Vi deltog i Dressyrringens Int 1 kür cup. Jag vet inte om jag kommer delta nästa år . Vi får se. Vi tog ju också DM guld som grädde på moset.

Ocean har gått från klarhet till klarhet. Att vi nu kan kalla oss svårklass ekipage och kanske snart elit ekipage.Vi behöver dock lite mer kött på benen innan vi vågar kalla oss det.

Snart.... snart rider vi vår dröm. Grand Prix.!!
 
 
 
TACK mina fina älsklingar pojk och Pooh . Utan er vore jag inget. 
TACK familjen för all hjälp och stöttning
TACK mina fina tränare <3

Foton av RB foto, Mi ritzen & Emilia Haggärde
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0