Javas debut

Idag åkte vi iväg till björkis och red en msv b:5 . Bytena var lite av och på under framridningen och jag vågade inte göra så många fler då jag kände att musten började gå ur henne . Och mycket riktigt hon va trött under programmet . Ändå red jag fram 30 minuter . Då räknar jag ej med skritten . Så bytena brast ju tyvärr . Vilket var lite väntat , men vi låg på 66% fram till bytena . Skolorna gjorde hon mycket bra men blev för låg. Vi landade på 60%. Och det är helt klart godkänt för mig . Hon var så duktig . Gjorde allt utan några frågor . Och hon lastade sig själv när vi skulle hem . Duktiga Java . Det som är frustrerande är ju att hon kan byta rent . Hon har ju bytt ända ner till vartannat . Men jag tror att får vi bara träna på nu så sätter det sig . 

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0