Piggelin tjockis

haha ja det kan man säga om ocean. Vinter magen är väl inte riktigt borta än. Den kommer nog ta en stund att träna bort. Men han känns ändå fin . Blir lite väl het och ivrig i galoppen nu. Men på  ett vis gillar jag när han blir det för då är han sitt rätta jag så att säga. 

Han har planerad års debut i slutet av april. Då är det en nationell tävling i Hammarö . Tror inte jag hittar någon passande innan. 

Förra året blev det också års debut där. Då ville han absolut inte fram till ridhuset, så jag var tvungen att backa hela vägen. Han var rädd för ett förråd minns jag. Trodde inte jag skulle ta mig fram till ridhuset ens. Jag vet inte ännu vilka klasser som går då inte proppen är klar. Men jag hoppas på MsvA/Psg . Sen kommer han få gå int 1 så vi får in lite rutin i den klassen. Och förhoppningsvis kvala också.

Alltså kolla vad härligt. Nu får det gärna bli våren.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0