Brev

Fick hem brev idag från dressyrringen . De ringde igår och frågade om lite uppgifter samt storlek på jackan . Jag kommer alltså även få en jacka så småningom . Jätte kul . Jag har skissat lite på programmet . Det är nog egentligen det minsta problemet . Just nu är det musiken som är svår . Det jag ville ha blir lite för olika varandra . Min tanke var att ha kiss - i was made for loving you , i traven .  Och Mike Perry - the ocean i galoppen . Den står dock kvar den tänker jag ha .. men jag måste ha någon mer sammanstämt med den i travdelen . Min tränare sa att det blir lite dumt med först rock och sedan en pop låt . Och när jag tänker efter håller jag med . Det blir rörigt . Men det löser sig :) 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0