Kanon träning

Träningarna igår var super bra. Ocean var ut först. Vi satte rekord i bytena i varje och gjorde hela 8 stycken. Han kändes fin förövrigt men lite sämre med ett jämt schwung igår. Kan dock bero på att jag inte ridit honom i den traven hemma utan tagit det ganska lugnt.

Ossy ( Dovizioso) var också super duktig. Kändes som att vi redan kände varandra ganska bra trots att det var tredje gången jag red honom. Riktigt trevlig. Jag kommer skriva mer när jag lägger ut film för varje häst.

Det känns dock i kroppen idag vill jag lova. Jag har sån träningsvärk i ljumskarna så jag orkar knappt gå. Haha.!

På bilden syns Dovizioso, ägs av Pernilla Henriksson Nyqvist!

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0