God kväll

Denna fredagen har gått i ett hela dagen . Ändå var jag ledig idag . Ocean fick ett snabb pass, i hoppsadel !! Jag orkade inte putsa dressyr sadeln igen så då körde jag lat varianten . Haha . Men det gick fin fint att rida i hoppsadel också . Övade lite på att stå upp i galoppen men satan vad svårt det är , vad snabbt man lägger av. Eller snabbt och snabbt . Det var väl 2011 jag tävlade hoppning aktivt . 


Iallafall .. det är träning i morgon med ocean och dovizioso.  Idag kom även min glööckler jacka som jag beställde på rea. Kanon snygg . Ska försöka ta lite kort på den. Så länge får ni några bilder fån hästkällarens hemsida där jag beställde den. Dock dålig kvalité på dem!


Anonym
2017-10-20 @ 23:07:06

Snygg 😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0