Skogs tur

Idag fick Java komma ut på en liten skogs tur . Hon håller nu på att försiktigt bli igångsatt igen efter all skit som varit . 


Hon hade ju en hål vägg som jag skrev om . Men när vi efter att den växt ut skulle få sätts igång upptäckte jag en spricka där hon var uppklippt . Därför i samråd med vår duktiga hovslagare så skulle vi avvakta då det fanns risk att den skulle spricka upp då den inte hade något stöd . 

Hon fick så ställas av igen . Han att rida på henne två gånger . Så får hon ett fång anfall . Som tur var så blev det väldigt kortvarigt då hon fick hjälp såpas snabbt . 

Så nu i måndags tog jag första turen på henne . Satte mig upp vid stallet och skrittade ner mot banan . Helt otroligt vad snäll hon är den tösen . En riktig klippa . Så nu kommer hon skrittas lite i skogen och lite lätt på ridbanan med små små intervaller med trav och skritt en tid . 


Sandra N
2017-05-17 @ 10:57:44

Vilken otur hon har haft skruttan ❤ nu håller vi tummarna för att hon är på banan snart igen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0