Dagens tävling .

Dagens tävling inleddes med panik skoning på morgonen . Ocean har varit öm under veckan så vi fick i panik sko om honom fram med sulor . Inte helt optimalt att åka och tävla med en såpas nyskodd häst . 


Han kändes jätte fin på framridningen . Men inne på banan kändes han väldigt tassig och försiktig . Och på det lite spänt och svår att få kontakt med bitvis . Men det räckte ändå till drygt 62% . Varav två dommare hade oss på över 63. Inte alls dåligt med tanke på att vi hade väldigt många missar idag . Bl.a. Höll jag på att glömma halten och ryggningen så den blev sen.

Dividerade sedan med Christina och hon sa att jag får inte trycka på så mycket i morgon . Jag måste lugna mig lite inne på banan och slappna av mer och tänka på att få en jämn ritt . Jag är ändå väldigt nöjd med starten idag så här i efterhand när man fått hinka smälta lite . Precis när jag var klar var dock inte nöjd . 

I morgon åker vi igen och rider prix st goerges . Det blir debut . 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0