Måndag

Det känns som om det inte är annat än måndagar och fredagar. Måndagar är för mig den dagen jag är tröttast samt fredagar. Haha. komiskt. Trött är jag iofs hela tiden.

Denna veckan går i träningens tecken. Torsdag är det Johan. Tanken var att ta muppa. Men eftersom kjell jobbar eftermiddag så får det nog bli ocean som får följa med på ett inte allt för krävande pass. I somras hävde nämligen muppa sig över bommen efter tävlingen i torsby då hon blev skrämd av trafiken. Vi stod dock som tur var stilla vid tilfället. Det har gått jätte bra efter det att åka men ifall något skulle hända är det bra om kjell är med. Man ska aldrig säga aldrig. Olyckor händer även den som är mest rutinerad. 
Och under helgen är det Martin träning i dagarna två. Jag tycker ocean går som allra bästa när vi tränar för någon. Han känns mera framåt och enklare på något vis än när jag rider själv hemma. Jag skullle behöva träna varje dag nästan haha.

Har börjat också med att rida en del utan stigbyglar. Det är något jag gör alllt för sällan. Dels för bekvämligeten och sen för att Ocean varit och kan va lite på tårna och göra något skutt ibland. Sen måste jag börja leta efter en ny sadel åt honom också. Den vi har nu ligger inte helt 100. Den funkar just nu men det behövs en bättre. Någon som vill sponsra med en kanske ? Haha :D .
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0