Kanon dag idag igen

Bägge hästarna var riktigt duktiga idag . 

Avalon tog idag hem två andra placeringar återigen 71% i LB:2 och 66% i LA:3 . 

Ocean och jag testade på int I och det gick hyfsat bra. Jag körde dock totalt ihop i serien i vartannat , jag tappade bort mig totalt i räkningen . Och så bytte han galopp igen i ena piruetten fast nu var det i höger istället för vänster . Haha . Men han kändes riktigt fin i programmet ändå . Detta är ännu alldeles för svårt för oss. Han behöver bli starkare och bära sig bättre och jag kommer bli kvickare . Men det var ett riktigt roligt program ändå att rida :D är super stolt över våra duktiga hästar som både presterat och sovit hemifrån . 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0