Fortfarande helt slut

jag är fortfarande jätte trött efter helgen . Igår när jag kom hem försökte jag äta lite. Men det tog emot . Jag är sån att jag orkar inte få i mig mat när jag är på tävling . Då kom dock min sponsor (ankis djurmassage) på den fiffiga lösningen att ta med näringsdryck så hag får i mig det jag behöver . Dricka går bra och något litet sött till kaffet men dör går gränsen . Dricker gör jag dock . Så det kan vara värt att prova . Förblir mage var inkorporerades igårkväll . Stackars mage . 


Idag fick ocean massage . Han va lite stummare i sin högra bog. Jag har känt att han inte tar i lika mycket där . Och mycket riktigt så är han lite stummare på den sidan . 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0