Utvärdering av super condition

Jag tänkte göra en liten utvärdering av hippolyts super condition som jag gett ocean sen i somras i samband med träning och tävling . 


Jag tycker faktiskt att det funkar väldigt bra på ocean . Innan träning har han fått 2-3 dagar innan samt 1-2 dagar efter . Med varierande mängd såklart . 

Han har efter hårdare tränings pass känts riktigt fräsch och fin, mjuk i kroppen . 

Det ger även en liten energi boost vilket passar både till träning och tävling då man vill ha det där lilla extra utan att dom blir trötta fort . 

Så jag kommer fortsätta med att ge detta då jag tycker det funkar ypperligt bra till skillnad från andra produkter som faktiskt inte ger någon effekt . 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0