Våra mål!

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg om våra mål inom klubben som vi har i år. Det är nämligen att försöka kvala till Lag SM i dressyr. 

Man blir lite rädd av bara tanken. Klasserna är MsvA- int 1 där finalen går i Psg för en ryttare och int 1 för två om jag inte är helt ute och cyklar.
Jag tror inte att Ocean har några som helst problem med en Psg då jag planerar starta det redan i vår om inte Msv a klasser finns. Däremot känns Int 1 längre bort. Men min tränare sa att glappet är egentligen inte så stort. Skillnaden är andra linjer samt en hel piruett. Jag skämtade lite men min tränare sist och sa att ja nu får vi väl börja träna för Int 1 då. - Nej det ska vi inte för då kommer vi inte till final. Tränar vi inte för det så ska du se att vi kommer till final ( skämt åsido ).. Haha ja .. Hon är alldeles för "klämmi" som vi säger i värmland. Och som A sa. Ingen kommer ihåg en fegis.

Mina egna mål då förutom detta är ju just nu Msv A - Prix st george.
Först värma upp med någon msv b. Jag har hittat en anan ridning nu så jag hoppas den ger resultat inne på banan också. 

Det är viktigt med mål, även om dom ibland kan verka orimliga. Huvudsaken är att man kämpar och kanske når halvägs, har man tur hela vägen.


 
Foto: Linda Andersson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0