Men hej där !?

Ja som ni märker är inte uppdateringen här just nu så stor. Det finns inte så mycket att skriva om just nu. Det händer inte så mycket mer än den vanliga vardagliga ridningen. En liten dö period med andra ord.

Ocean har fått en lugn period. Går fortfarande lite sporadiskt lugn. Men nu märker jag ett problem vi stött på. Eller snarare jag. Bytena i varje sitter ganska bra. Men iställer har det nu brustit i vart annat. Kom dock på mig själv att jag var för snabb i ena hjälpen så det blev i varje i vissa språng. Men det är ju en fis i rymden. 

Java går ganska bra hon med. Hon börjar nästan se slank ut. Den 27 december kommer min tränare hem igen igen och har träningar. Super kul.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0