Onsdag


Denna helgen har varit är lugn på rid fronten. Ingen träning eller tävling. Vi tränade dock under förra veckan för Christina hemma. Skönt att slippa åka. Vi tog några int 1 delar. Gick faktiskt väldigt bra.
Nästa vecka på fredag ska vi träna för Johan. Och helgen efter det är det tävling Lör-Sön i Filipstad.

Jag har även pratat en sadel utprovare som kommer hem den 10 maj och hjälper mig med en passande sadel till mig och ocean. Det är inte hållbart att han ska ha den jag rider honom med nu. Den är för rak vilket gör att den trycker i bakändan och hämmar blod genomströmningen . 

Har även beställt lite grejer från hööks som jag ska hämta ut senare i kväll. Inga direkt "roliga" grejer men bra att ha. Mer om det senare.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0