Laddar

Försöker analysera och visualisera morgondagens program . Det är nu det gäller känner jag . Nu jävlar liksom . Det är ju som sagt DM mitt första också , och rider jag som jag ska har vi goda chanser till medalj . Men nerverna får inte börja spöka för då blir jag passiv . Jag känner mycket press på mig att prestera men inte för någon annans skull utan för min egen . Jag vill väldigt mycket och gärna ska det gå fort också men man måste vara realistisk också .

Jag tar sällan risker i program utan åker med och hoppas att delen blir jämn och lydig istället för att riskera och sätta lite mer tryck i om ni förstår vad jag menar . Vilket kan ge mycket mer poäng eller mindre om det inte blir rätt utfört från min sida .

Nu kanske ni förstår mig lite i mitt tävlings stadie hur jag funkar . :) men det ska oavsett hur det går bli väldigt roligt !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0