Film från Johan träningen

Så där då är även andra filmen klar :)

Träningen gick hur bra som helst och vi fick lite aha upplevelse. Jag har hela tiden ställt alldeles för mycket i skolorna speciellt slutorna. Jag måste tänka på att ha hästen mer på yttertygeln och passa så han inte faller på bogarna. Från att rida slutor där han ser tygelhalt ut till att få till en helt godkänd sluta med takt och balans. Jätte roligt. Sedan stämde vi av bytena och dom satt väldans bra måste jag säga. Sen måste jag hålla upp honom mer i öppna-volt-sluta då han gärna dyker och ändrar takten. Och det är ju inte så konstigt eftersom det är ganska jobbigt. Jag är så nöjd med Ocean. Tänk vad bra detta kommer bli :)

och vi bytte i vart tredje :D

Sandra Nensen
2016-05-23 @ 19:11:20

Hästen som ingen ville ha, nu ångrar dom sig nog djupt ;) super fina är ni, du är grym!

Svar: Haha ja du har nog rätt ;) tack så mycket va roligt att höra :)
Madeleine Lindroth




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0