Java Status

Tänkte dra lite kort om Javas status just nu. Under midsommar veckan stod hon hos min tränare i några dagar . Hon tävlade henne på fredagen och det gick riktigt fint . De red ihop 65% i Msv C:2 . På lördagen startade jag henne i Msv B:4 . Det började bra i travdelen, men sen väl i galoppen så blev hon mer stark . Hon gjorde ju det hon skulle men blev för stark och det syns väl i ett program. Så därför har jag bestämt mig för att kommande tävling gå ner och rida LA:3 och Msv C under meetinget i Hagfors.
Just för att sänka kraven lite och få till en bättre känsla inne på banan. Jag tror det är ett ganska klokt beslut tills vi får bukt med styrkan på henne. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0