Vilken skit dag

Idag var det träning för Martin Ågevall på schemat för ocean . Lastade med hjälp av min man . Haha va konstigt det var att skriva så, är nog första gången jag referar Patrick som min man. Men nog om det . Börjar åka kommer ner för backen , motorbromsa och så tänder sig en lampa och en varning text i bilen . Motor fel, uppsök verkstad . Detta är första gången som det händer. Vi diskuterar och försöker få tag i verlstad men ingen svarar. Patrick är själv väldigt duktig på bilar  och sa att det går kanske åka men den kan börja gå sämre . Därför valde jag att inte riskera bli fast längre bort från stallet med hästen i släpet . Så vi vände och åkte tillbaka till stallet . Ocean var väldigt förvånad när han kom ut hemma igen. Men i morgon har vi kjells bil så då kam vi iaf åka på träning :)


Skulle texten se konstigt ut eller tokigt stavat så är det för att när jag bloggar från mobilen så ser jag inte mer än de första meningarna sen blir det vitt tyvärr . Så det kan bli som det blir. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0