Jag är mållös !

Jag är helt stum efter dagens tävling !?.

Idag var Java och jag till sörmon och tävlade . Red först en Msv C:2 dock ganska mesigt ridet då hon var lite spänd och jag ville inte trycka på henne för att endast få mera spändhet. Jag skapar hellre mer tryck när hästen är avspänd. Hon belönades ändå med lite drygt 64 % Och vi tog därmed hem segern i den klassen.

Sedan var det dags för våran andra Msv B. Närmare bestämt Msv B:2 . Hade inga som helst förhoppningar om den klassen mer än att ta oss runt . Jag höll även på att rida del två gånger. Efter första travslutan blev jag helt paff och trodde jag skulle göra skritt piruetter men så kom jag snabbt på att det var inte med där så jag fortsatte enligt planen. Hade fortfarande C:2an i huvudet, Och efter första galoppfattningen var jag på väg att öka på långsidan men så tvär kommer jag på att det ska ju vara en 8m volt. Peew ... Så volten blev ju tyvärr lite sen men jag red inte fel iaf :) Hör och häpna red vi ihop hela 65,465% !?!?! Och en ANDRA PLATS!?!

Hur stolt och glad som helst över min lilla fina häst ♥



Film kommer så småningom :)
 
Bippan
2015-10-31 @ 19:47:50

Bra jobbat! Tur vi bytte blod på dej,så du blev en dressyrmupp istället för hoppryttare!

Svar: Ja det var en väldig tur det
Madeleine Lindroth




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0