Tävlingen

Så nu ska vi dra lite om tävlingen :)

LA:3
Kändes fin och mjuk på framridningen. Var dock väldigt trångt så jag fick aldrig chansen att göra de vägar jag hade velat. Jag är lite för lam på så vis att jag släpper gärna andra före. Dumt .. Väl inne på banan blev hon ganska spänd och även jag. Det blev då en ond cirkel. Fick några grova missar som fel galopp och omslag. Men var ändå ganska nöjd.

Msv C:1
Bättre här. Lite mer plats på framridningen. Hela programmet flöt på bra. Några små missar som tyvärr kostade en hel del poäng. Lite trav steg i enkel bytena, rak i sista slutan lite såna saker men det kostar de små detaljerna. Men vi hade bättre samspel i den klassen vi var mer avslappnade.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0