Jag lever

tro mig :) Varit dött här inne som  ni märkt. Iaf i fredags tränade vi för anki. Hade Java med. Hon kändes mycket bättre än förra gången. Hon har upplevts lite glapp och ostadig men vi kom fram till att det hängde på mig. Jag måste sluta släppa inner tygeln hela tiden. Jag gör det konstant. Släpper man för mycket på tygeln blir det ju ojämn kontakt det är ju inte så svårt att luska ut. Men om vi istället utgår från nollläget och tar 1 och lättar. Det är ju inte mycket men det enda som krävs för att just lätta på tygeln. Man behöver inte släppta hela tygeln för att lätta. 
Iaf så kändes det mycke bättre. Dock ligger inte sadeln bra på java just nu. Trycker en hand nedanför manken ungefär. Får se om det blir bättre om magen kommer bort lite.
22 februari är det dags för årets första tävling. Då går Java LA:3 och Msv C:1 . Spännande. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0