Onsdag

Nä det blev inga muffins igår. Hade ju inga ägg självklart. Jaja jag har hela veckan på mig :)
Idag tänkte jag ta lite bitar ur programmet och träna lite på. Speciellt bågarna som är i B:0an. Annars är det inga större svåriheter. Tycker eg inte om B:0an eftersom det är så mycke rak spår i det programmet men nu får det bli så. Hon har förhoppningsvis lugnat sig inför andra klassen. 
 
Fick ett sms från Nathalie igår där hon undrade om jag ville vara med och träna för någon Kajsa Olsson. Har ingen aning om vem det är. Har aldrig hörttalas om henne. Så vi får se hur det blir. Visserligen är det väl nyttigt att prova för både mig och Muppa. Men det beror ju helt på vilken tid och plats som gäller.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Team Dalbråten

Dressyrblogg!

RSS 2.0